4. července 2011

Rorinka má dovolenou

Zítra odjíždím na týden do Domažlic na praxi. Budu se tam starat o služební ovčandy policie ČR. Rozárku si tam bohužel vzít nemůžu, takže mi ji musí hlídat rodiče. Ti jedou na ''prázdniny'' na venkov na chatu, takže Rorinka si zase chvíli bude užívat volna, nicnedělání a veliké zahrady. Zase bude štěkat na veverky, vyhánět kolem procházející srnky a hledat myšičky... Na to už trénovala dnes na procházce, kdy jsme na polní cestě potkali krtka, který si jen tak beze všeho lezl na druhou stranu. Stihla jsem Rorku rychle chytit za obojek, aby chudák nepřišel k úrazu a koukaly jsme na něj. Ona se ho přesto snažila zadávit a prudkými výpady se mi snažila vysmeknout. Pak už zalezl do trávy a nebyl vidět, tak jsem Rorinku odlákala a pokračovaly jsme v procházce:-).
Neměla jsem s sebou foťák ani mobil, abych ho vyfotila, tak tady alespoň fotka z internetu.

Žádné komentáře: