26. listopadu 2011

Příjemná předmikulášská procházka + nepříjemný zážitek

Na Vysočině už napadl první sníh, tak jsme uspořádali společnou procházku. Dnes už sice byla obleva, ale i tak jsme vyrazili. Sešlo se nás šest a osm hafanů, kteří se pěkně vyběhali. Procházka byla hezká, dlouhá a až na jeden zážitek (!!!) i příjemná... Potkali jsme totiž nějakou zvláštní dvojici... Paní, poté, co o ní jeden ze psů otřel nohu, začala hysterčit a pán na nic nečekal, vytáhl z kapsy pistoli a vystřelil na zem, pár centimetrů od psů!!! Někteří si z toho nic nedělali a dál si pobíhali, ale třeba australák Dingo a moje Rozárka mají reakci na střelbu a na Rorinku tohle bylo už vážně trochu moc (jen na ni? kde to jsme, proboha?!) a začala utíkat pryč a já měla co dělat, abych si jí vůbec přivolala, když byla strachy celá bez sebe.
     S pánem jsme se samozřejmě začali hádat a chtěli jsme i volat policii, ale oni potom radši rychle odešli a nestihlo se nic vyřešit... Ale jestli je normální, že si dva lidé nosí na procházku do lesa v kapse nabitou zbraň a nepřijde jim divné, střílet bez varování do hodných, vychovaných psů, tak to jsem tu asi špatně!:-(  Zrovna když se mi celkem dařilo u Rozárky odbourávat reakci na dělobuchy, které už u nás na sídlišti ''dětičky'' střílí každý den stokrát, tak se musí stát tohle! Jen děkuji za to, že se opravdu ani jednomu ze psů, ani nám, nic nestalo... Ale ještě teď mi je z toho zle :-( Rorinka má z toho taky ještě teď pomotanou nejen hlavu, ale i nohy (jak můžete vidět na fotce:-) ). Snad už se nic podobného nebude opakovat! Hnus!

Paničko, už mi dej dnes pokoj...

Žádné komentáře: