28. prosince 2011

Rozárka pražanda

Jak už jste si mohli přečíst o pár článků níže, konečně jsem našla privát místo kolejí v Praze a tak si můžu brát Rozárku s sebou do metropole. Obě si to moc užíváme, Rorinka (příjemně mě to překvapilo) bezproblémů zvládá cestování jak vlakem (kdy jedeme dvě a půl hodiny), tak i metrem, jízdu po eskalátorech (kterou jsem ji ale naučila až po pěti dnech) a v pohodě cestuje i v tramvaji a samozřejmě i autobusu. Až bude léto, zkusím ji vzít z Podbaby na Podhoří přívozem, ať má ty dopravní prostředky tak nějak komplet:-).
Mladá paní přece musí mít i dečku ve vlaku
Po dlouhé cestě vlakem jsme se šly vyvenčit před nádraží
A už jedeme v metru na P6
Jezdí se mnou do školy, nakupovat, po památkách a samozřejmě chodíme do všelijakých
parků, přírodních rezervací a na cvičák na agility, o kterých budu psát brzy další článek...
Praha - město kultury
A taky máme nový reflexní obojek

V přírodní rezervaci Divoká Šárka
Na bytečku se nám taky líbí, sice není tak velký jako u nás doma, ale pohodlíčko v posteli je i pro ni předpokládám srovnatelné, jak se sami můžete přesvědčit.
Zmožená po tréninku agility

Ale ani pelíšek není k zahození

Momentálně na svátky jsme doma na Vysočině, ale začátkem ledna jedeme zase do Prahy, mě čeká zákeřné zkouškové, takže Rorinka má za úkol mě poskytovat úlevu od učení, odreagování a příjemné rozptylování, což zatím bravurně zvládá.

Žádné komentáře: