2. července 2012

Hon na divoké kachny

Nedávno jsem se jela podívat do Hodiškova na hon divokých kachen, abych viděla lovecké psy v akci. Rozárku jsem s sebou nebrala, měla ještě ten infekční psincový kašel a navíc není zvyklá na střelbu, tak bych ji zbytečně stresovala. Chci si pořizovat Nova scotia duck tolling retrievera a věnovat se s ním mimo jiné jeho původnímu loveckému zaměření - přinášení kachen. Sice na tomto honu žádný toller nebyl, ale
práci skvěle plní i ostatní lovecká plemena. Viděla jsem tam labradorku a velkého münsterlandského ohaře.
     Rorinka se tedy léčila doma a když jsem přivezla tři kachny, všechny si očuchala, zkusila si tu nejmenší z nich aportovat a pak už mě čekalo jen škubání, kuchání a čekání, až se upeče dobrá kachní pečínka:-).








Už jen toho tollera, sedícího po mém boku :-)




Žádné komentáře: