10. března 2014

Závody ''Vítání jara'' na cvičáku ''Na konci světa''

V neděli 9.3. se pořádaly závody s poetickým názvem Vítání jara na cvičáku Na konci světa, který se nachází překvapivě na konci světa (hehe) ve Fryšavě pod Žákovou horou. Jaro jsme opravdu přivítali, protože bylo celou dobu krásné jarní počasí. I celá akce se skvěle vydařila. Soutěžilo se v pěti disciplinách. První se běžel agility parkur. Já přihlásila Rorinku do pokročilých, i když jsme nebyly na tréninku skoro půl roku... Ale mile mě překvapila! Běželo se 16 překážek, jenom skočky a tunely. Rorča běžela moc hezky, akorát jeden náběh do tunelu se nám nepovedl (šla ze špatné strany a já ji nestihla odvolat) a měla tam tuším jedno odmítnutí na skočce... Pak se účastníci přesunuli na disciplínu ''psí triky''. Tam jsme měli ukázat dva nejoriginálnější triky, co pejsek umí. Já s Rozárkou předvedla svlékání mikiny a pak už mě nenapadlo nic originálnějšího, než ''obyčejné'' válení sudů :-). Nicméně to mělo velký úspěch, Rorinka sklidila super potlesk. Další na programu byla poslušnost, měli jsme ukázat povely sedni, lehni, chůzi u nohy se zastavením, odložení za ztížených podmínek a přivolání. Další disciplína byla pro pobavení páníčků, proběhnout agility parkur v převleku, který se musel na čas obléknout a svléknout. Tak jsme se nasmáli a zapotili :-). No a jako poslední jsme předváděli dogdancingovou sestavu. Mě osobně dogdancing jako takový moc neoslovil, ale jak už jsem tady psala, chtěla jsem zkusit na Rorinčina ''stará kolena'' aspoň něco malého secvičit. Tak jsem vymyslela minutovou sestavičku s deštníkem a na těchto závodech měla premiéru.
No a konečně - něco k našim úspěchům! Rozárka se tam s tím vůbec nepárala a ukázala, že jako správná pražanda se nesmí nechat zahanbit. Vyhrála 1. MÍSTO V KATEGORII TRIKY, 1. MÍSTO V KATEGORII DOGDANCING, 2. MÍSTO V AGILITY, já se zasloužila o 3. místo v kategorii Sranda a tak nějak se to všechno sešlo a aby toho nebylo málo, ještě jsme vyhrály jako ABSOLUTNÍ VÍTĚZOVÉ ZÁVODU!
Dostaly jsme spoustu psích dobrůtek, krásné kokardy, pohár a taky něco pro paničku. Akci jsme si všichni moc užili a já jsem na Rorinku hrozně pyšná!



Absolutní vítězové závodu



2 komentáře:

Audrey and Pearl řekl(a)...

Máš krásného pejska! Děkujeme za komentář, odpověděly jsme ti na tvůj dotaz v sekci komentářů:).Dáváme ti follow na bloggeru a budeme moc rády, když nás i ty budeš následovat. Pokud se ti líbí i naše facebooková stránka, budeme rády za tvůj like i tam. Měj se překrásně!

http://audreyandpearl.blogspot.cz/

https://www.facebook.com/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546?ref=hl

Anonymní řekl(a)...

Ta Rozárka je ale šikovná! To snad není možné. E.