21. července 2014

Some people just need a hug... Around the neck. With a rope.

Neštěstí nechodí po horách, ale po lidech, což jsem si ověřila na vlastní kůži zrovna nedávno... 
Sotva jsem úspěšně složila inženýrské státnice, tak nás vykradli v podnájmu a vzali (kromě jiného) i můj notebook s veškerými daty, údaji a fotkami, co jsem měla... Takže jestli můžu radit - zálohujte, zálohujte, zálohujte. V těchto chvílích jsem opravdu ráda za to, že některé věci prezentuji na internetu, protože nebýt těchto stránek, rajčete, youtube a facebooku, neměla bych ani jednu fotku ani video (nejen) Rozárky! Přece jen jsou sociální sítě a blogy na něco dobré...

Teď ale k něčemu veselejšímu - jak už jsem říkala, jsem už paní inženýrka reprodukčních biotechnologií (s vyznamenáním!):

A prázdniny si užíváme plnými doušky. Také ale musíme vydělávat peníze (zatím jen) po brigádách:

Ale když jsme zrovna doma a přijde bouřka, je potřeba se pořádně schovat:

A taky máme jedno překvapení - budeme mít zakrslého králíčka! A Rozárka se svým novým plyšovým Grinchem se na něj už moc těší:


Žádné komentáře: